Vievio Jurgio Milančiaus pradinėje mokykloje vykdant EŽŪFKP ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis finansuojamą projektą „Prisimenant istoriją, istorijai paliekant“ nuo 2020-09- 07 iki 2020 – 09 – 17 buvo organizuotos edukacinės dirbtuvės Vievio Jurgio Milančiaus pradinės mokyklos mokiniams. Užsiėmimų veikloje dalyvavo projekto partneriai Elektrėnų meno mokyklos (EMM) mokytojai, veiklą vedė ir konsultavo  dailininkas Andrius Seselskas.

Dirbtuvių veikla prasidėjo rugsėjo 7 dieną nuo istorinių faktų rinkimo apie svarbiausius mokyklos įvykius. Mokyklos mokytojai ir įvairių klasių mokinių grupė mokyklos muziejuje kruopščiai vartė metraštį ir rinko įvykius, kuriais mokykla ypatingai didžiuojasi. Kūrė informatyvius sakinius ir su Elektrėnų meno mokyklos mokytojų pagalba ploteriavimo technika klijavo juos ant fasadinių mokyklos langų. Mokyklos istorija baltomis frazėmis nugulė dvidešimtyje sakinių.

Rugsėjo 8 dieną mokiniai integruotos veiklos metu susipažino su gatvės menu: stebėjo vaizdo įrašuose dailininkų piešinius ant sienų, labai atidžiai klausėsi kaip gimsta sienos piešinys, patys mokėsi kaip paruošti sieną piešiniui, kaip purkšti dažus, uždavė daug klausimų dirbtuvių vedėjui dailininkui Andriui Seselskui apie piešimo technikas, eskizus, trafaretus. Aptarė, kur dar Vievyje būtų galima pagražinti pastatų sienas, integruotos veiklos metu patys išbandė kelias gatvės meno technikas, kūrė sienos piešinį.

Atsakingiausias darbas – būti bendraautoriais ir kartu su dailininku A. Seselsku kurti bendrą sienos piešinį mokyklos įkūrimo istorijai atminti. Atidžiai įvertinę mokyklos sienos freskos sukūrimo galimybes, mokiniai savitai paryškino kai kurias piešinio detales, kūrė savo žavingų akcentų: vazonėlyje nuspalvino gėles, šuneliui pajuodino nosį, o kaip smagu buvo purkšti baltas minčių snaiges! Norintys ir atradę talentą piešti mokiniai ir vėliau galės panaudoti savo įgūdžius ir puošti mokyklos sienas gatvės meno stiliumi.

Edukacinėmis dirbtuvėmis liko patenkinti visi: mokiniai, galėję prisiliesti prie savo mokyklos puošimo, įgijo žinių apie gatvės meno galimybes; tėveliai, stebėję ir žavėjęsi savo atžalų kūrybingumu; mokytojai, atradę kitokią erdvę vaikų kūrybai, dailininkas Andrius ir dailės mokytojai iš EMM, galėję perduoti žinias augančiai kartai.